Prekių garantija ir grąžinimas


1. Prekių grąžinimas ir keitimas

1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti prekę be priežasties.

1.2. Prekė turi būti grąžinama:

  • Nenaudota ir nesugadinta;
  • Originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
  • Su visais priedais, dokumentais bei sąskaita faktūra.

1.3. Grąžinimo išlaidas (prekių pristatymą atgal pardavėjui) apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška ar ne ta prekė, kuri buvo užsakyta.

1.4. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už prekę ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.

1.5. Baldų, kurie buvo gaminami pagal individualų užsakymą (pvz. pagal specialius išmatavimus, spalvas ar dizainą), grąžinti negalima, išskyrus atvejus, kai jie yra nekokybiški.

2. Prekių pristatymo metu pastebėti pažeidimai

2.1. Gavęs siuntą, pirkėjas privalo patikrinti prekės būklę ir komplektiškumą.

2.2. Pastebėjus transportavimo metu atsiradusius pažeidimus, jie turi būti pažymėti kurjerio pateikiamame perdavimo-priėmimo akte arba nedelsiant informuojamas pardavėjas.

2.3. Vėliau pateiktos pretenzijos dėl mechaninių pažeidimų, atsiradusių transportavimo metu, gali būti nenagrinėjamos.

3. Pretenzijų nagrinėjimo tvarka

3.1. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti garantija ar grąžinti prekę, turi informuoti pardavėją elektroniniu paštu hello@viruna.lt arba telefonu +370 611 22495 ir suderinti prekių grąžinimo būdą.